HTML

2009.10.12. 18:40 lborka

Csigaaa!

Négyes matek, négyes föci, ötös bioszfelelés.

tudat alatt nagyon meg szeretnék szabadulni a Vörös és feketétől, ma már kétszer is elhagytam.

amúgy meg kicsit bekattantam. krumplikat rajzoltam egész nap (a matekosok lettek a legjobbak, angolon a legtöbb, föcin a legviccesebb, a japán meg izé).
Lillaaa. köszike.

föcin film a vulkánokról meg lemezekről meg minden,tök jó volt. bioszon DNS-szintézis, nagyonnagyon <3, nem érdekel, hogy nem vagyok normális, ez az egyetlen fénypontja a sulinak.(meg a gólyák fürdőruhában, gumicsizmában, hajcsavarókkal, fiúk hajpánttal)

Tiszta jó, nem?

További szépnapot!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr751445663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pesztiekszer 2010.05.25. 21:20:55

az orosz művészet remekei csakis kizárólag festményeken, tüllszoknyában és jégen élvezhetők :-) a könyvek csak még több vívódást és szenvedést okoznak ,-)
ajánlom kandinskijt és a karamazov testvérek balett változatát :-D

Pesztiekszer 2010.05.25. 21:23:49

persze szegény Standhal francia volt, de akár lehetett volna orosz is x-D :-)))
ehhh ezt benéztem :-)

Pesztiekszer 2010.05.25. 21:24:26

az előző kommentem elküldtem?:-D
süti beállítások módosítása