HTML

2009.09.15. 17:35 lborka

Vegyes

Nem vagyok
depressziós
morcos
ideges
lusta
antiszoc
kedvetlen,de vagyok
mosolygós
beszélgetős
féligvega
optimista
reménykedő
türelmes.

Mindezek ellenére rohadtul elegem van a Diából.
És tanulom a hasznos angol szavakat, mint pl. keményító, fajankó, kunyhó, gyümölcsöskert és a kedvencem a dugóhúzó.

Kornélból veszélyes király lenne és Gáborral levertük Jenest meg a Boldit, akinek ma van a szülinapja (boldog szülinapot), ezért vettem neki egy könyvet (A Föld 99 legkevésbé ismert csodája). Eredetileg bögrét akartam, hogy maradjon nekem is pénzem, de nem találtam, úgyhogy most van 20 forintom, meg még 500 valahol.

Holnap japán szódoga, angol szódoga, biosz felelés, irodalom (ma mondtam verset, huhh), tesin futás.
Csütörtökön 20éves sulibuli, nézek kosármeccset, hallgatok Fugatót meg Klezmer'R-t, későn megyek haza, de remélhetőleg jön Lilla is, Réka meg biztosan.

Cseppet kimerült vagyok, és még nem tanultam semmit.
(mi lesz itt télen...?)

Amíg kéthetente találkoztunk Ricsivel, az volt a jó, hogy tudtuk, hogy mikor és kinél. Most nem tudjuk, hogy mikor és ki megy, nincs mit várni, csak káosz van itt is.
Azonkívül lehetett telefonálni, most nem mert reggel Ricsi vagy alszik vagy metrózik, délután meg este pedig nekem nincs semmi kedvem hozzá.
(tavaly novembertől áprilisig volt a legjobb, aztakarok)
Ványára akarok menni.

Vasárnap HP6 Barbival meg Ricsivel, ha mindenigaz.

A Borókából remek majoros miss lesz, ha jövőre átjön. Pont mint a Bogiból, ha nem lesz még hülyébb.
Én is ennyire sznob lennék?

Utálom, hogy mindenki olyan passzív.

na, szépnapot, ráveszem magam a tanulásra...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr501384360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása