HTML

2009.09.07. 19:03 lborka

A mai nap a szokásos hétfői antiszoc-hangulatban indult, de igyekeztem leplezni és Diára sem szóltam rá, pedig baromira idegesített egy idő után (az meg végképp betette a kaput, hogy föcifakt előtt csak úgy elhúzott, mert "nem fogja bírni kajával"...).
Ofőn semmi (vagyis egy versenykiírás, amit tegnap én is olvasgattam. Biával csapatot gyűjtünk, bár igazán az se lenne gond, ha nem lenne meg... am fődíj brüsszeli tanulmányút), matekon kombinatorika (no comment... SEMMIT nem értek), angolon...ööö... hát, őszintén szólva, nemtudom, nem figyeltem, bioszzon szénhidrátok+fehérjék ismétlés (és szereztem egy lila rugós tollat... abban a teremben tavaly is vagy kettőt összeszedtem, egy olyan puskaírogatósat, amiből ki lehet húzni a papírt meg egy világítósat. már mind kettő szétesett, de jó tollak teremnek ott :) ), japánon meg hálistennek nem feleltem, holnap fogok, de már kb tudom (sőt, leckét is írtam) és fizettem könyvet.

Föcin nyolcan voltunk, ketten hiányoztak (hatan vannak tőlünk, négyen az ából9, Schulti tök jófej, év végén elvileg közép érettségi, novemberben meg OKTV, és nem csak én megyek.

Föci közepén rezgett a telefonom, namondom, tökjó, rögtön első órán le leszek tolva, de szerencsére nem hallotta meg. Ricsi volt az, hogy végzett, van-e ideje hazamenni. Hát, gondolom van, úgyis duplaóránk van. Úgyhogy visszaírtam, hogy igen, de aztán kiderült, hogy nem, mert a második óra elmaradt. Sebaj, elkísértem Lillát a Deákra, megmutattam, hol kell átszállni a hármasmetróra, aztán továbbmentem a Stadionokig, ahol még öt percet olvasni is tudtam (Barbara Hambly: Alkonybolygó), aztán rohanás a vonathoz (közben szétesett a táskám, ojjé). Boldi is ott volt, Bogi is (bár őt csak leszálláskor találtuk meg), vonaton angol házi, itthon mosogatás, matek (fuj), japán (szótárral...), biosz ismétlés (Ricsi kikérdezett, egész jól ment), aztán vacsi.

(verset is kell még taanulnom, jó hogy eszembejut... Emily Bronte: Mily szép a kék harangvirág)

Holnap öt óra (utolsó fizika, hogy a fene egye meg...), aztán kettőtől fél négyig tollas (Boldi szerint csütörtökön Jakab is volt, meg kell néznem :p), remélem jön mondjuk Gábor is, nem csak Jenes meg a DiósDani.

További szép napot :)
(try to see the bright side of life)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr71366462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása