HTML

2009.09.06. 15:14 lborka

Tegnap reggel negyed nyolckor ébresztett a biológiai órám (vagy a világosság. nem tudom.), ettem rántottát, aztán angolt tanultam egészen háromnegyed kilencig (tudom, hogy van az, hogy sasfészek meg földhözragadt), utána meg mentem le a vonathoz. A vonaton Ember tragédiáját olvastam, a Moszkván meg vártam vagy fél órát Gegére. Közben kisütött a nap, úgyhogy elvillamosoztunk a Margitszigetre és első körben a zenélő szökőkútnál telepedtünk és beszélgettünk. Kaptunk egy zuhanyt is (ránk fújta a szél a vizet), Gege fényképezett, én meg kéregdarabokat dobáltam a vízbe.
Aztán kimentünk a partra, megnéztük a futókat meg a Dunát (nem voltak kacsák :( ), aztánnagyrét. Ott leültünk egy fa alá, jött a németjuhász rohangálni a labda után, attól mindketten megijedtünk. MEg volt sok pók meg egy lepke, amik folyton elszálltak/rohangáltak/ugráltak és nem lehetett fényképezni őket. Aztán még visszamentünk a szökőkúthoz, utána kisétáltunk a villamoshoz, álltunk vagy tíz percet (én Buda felé, Gege Pest felé), nekem nem jött villamos, Gegének meg lerobbant, szóval átsétáltunk a Budai hídfőhöz (a szívbajt hozta rám, amikor egyszercsak felbukkant a lejáróból mögülem. Éppen Ember tragédiáját olvastam), és megint elköszöntünk egymástól.

A 17es villamos az orrom előtt ment el, úgyhogy 260assal mentem a Kolossy-ig, onnan  165össel fel a hegyre, aztán meg gyalog Fruékhoz.
Ott megebédeltem (borsos-mustáros tésztát, nyami. meg utána krémest), aztán igyekeztem segíteni valamit Frunak franciában, meg beszélgettünk (közben majdnem elaludtam), valamikor este vacsiztunk - zsemlét meg krémest -, aztán megint beszélgettünk. Akkor már nagyon szenvedtem összevissza, hogy ne aludjak el, bocsánat ^^. Utána fürdés, aztán még másfél óra beszélgetés, aztán fél11től reggel hatig aludtam, mint a bunda, utána meg 8ig olyan félálom-szerű állapotban voltam. 8kor felkeltem és olvastam, amíg Fru fel nem kelt, aztán felöltöztünk, reggeli, meg Stratego (3ból 2t nyertem. tudtam, hogy nem kéne a bombákat előretolni és kihagyni a védelemből... de egy próbát megért. különben is, majdnem sikerült.), meg francia, aztán indulás.
A 137es pont jól jött, a hév viszont az orrom előtt ment el. Akkor megláttam, hogy ott egy 29es és annyi ideig elmélkedtem, hogy vajon mit keres az Árpád-hídnál, hogy az is elment. Úgyhogy leültem a lépcsőre és kivégeztem az Ember tragédiáját, illetve olvastam egy kis bioszt. A Batyin a metró szintén az orrom előtt ment el (micsoda változatosság)
, de két perc múlva jött a következő és a déliben egy gyönyörűszép sprinttel (már amennyire egy oldaltáskával meg két zacskó könyvvel lehet sprintelni) elértem a vonatot. A kalauz jófej volt, mert felszálltam a vonatra és már sípolt is.

Itthon lecsó, mosogatás (fő a változatosság), irodalomházi, matekházi (nem ment), porszívózás, pici francia meg majd pici angol.

Péntek hetedik óra, szabadsávban föci. Asszem nem ártana. Majd meglátjuk, mennyien leszünk.

Naés a lényeg: 10 darab kölcsön Star  Wars-könyv Lajostól.
Dave Wolverton. Szökevények
Kristine Kathryn Rusch: Az új lázadás
Barbara Hambly: A Jedik gyermekei
Vonda N. McIntyre: A kristálycsillag
Barbara Hambly: Alkonybolygó
Timothy Zahn: A jövő látomása
Steve Perry: A Birodalom árnyai
Kevin J. Anderson: Történetek fejvadászokról
Kevin J. Anderson: Mos Eisley mesék
Paul Davids - Hollace Davids: Star Wars Junior (Darth Wader kesztyűje; A Jedik elveszett városa; Zorba, a hutt visszavág; Küldetés Yoda hegyéről; A Birodalom királynője; A Sötét oldal prófétái)
szóval nagyvigyor :))))

holnapra Szonjának Újhold, Melindának HP7 (meg táska ha találok)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr571363710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tronke 2009.09.06. 19:54:43

úú, a kirajzás c. könyv megvolt már?

Énis nagyon sok SW-t olvasok most, de eddig az volt az egyik legjobb.

lborka 2009.09.07. 18:48:42

Jaja, sztem nekem az volt az első :)
Timothy Zahn-trilógia? Túlélők keresése (a Kirajzás folytatása)?
Nekem a Különbéke a nagy kedvencem :)
süti beállítások módosítása