HTML

2009.08.22. 18:50 lborka

"Bogi, engedd már el a Leát!" "De ő fog engem!"
ma voltam  a vízben, olvastam a parton (Brisingr, még mindig... hogy lehet ilyen hülye szót kitalálni?), aludtam, hallgattam zenét (zenemutató (Borától loptam): Metallica: Die, Die My Darling, mert most megint bőgtem egy kicsit, mert eszembejutott az elmúlt egy hónap és ha őszinte akarok lenni, nem vagyok benne biztos, hogy minden rendbejön, de reménykedem és igyekszem, annál többet nem tehetek).
Ma reggel megint visszafeküdtem, álmodtam egy rakás hülyeséget, pl. volt egy nagy akvárium sok kis hallal meg egy harcsa-kecsege-szerű nagyobbal, akitől mindig megijedtem és ők voltak a testvéreim, az akvárium végén meg mindenféle keltetőakváriumok voltak, amikben békákat meg halakat keltettek... a Boldi meg beteg lett és elkezdett átalakulni valamivé, medve rémlik, de azthiszem nem az volt és iszonyúan féltem... közben zenét hallgattam és azt álmodtam, hogymindjárt lemerül, akkor minek kapcsoljam ki... két órát aludtam, igazából csak félig, de annyi rosszálom után nem akartam tovább kísérletezni.

A Boldi vízzel töltött üvegeket próbál összehangolni, engem meg idegesít, hogy valahányszor elmegy valaki a fürdőszoba előtt, felkapcsolódik a villany. Első este a fürdőszobában nem égett a villany, vicces volt fürdeni, öt másodpercenként karnyújtás, hogy felkapcsolódjon... aztán bement a Panda és azóta le se kapcsol a villany ("Túl sok mindent érzékelt egyszerre" Kriszta szerint).
A Boldi most trombitát próbál szerkeszteni üvegekből.

A Brisingr tetszik, Roran most volt megkorbácsoltatva, Katrina idegesít, Eragon meg nem olyan HarryPotter-féle. Szerintem érdemes elolvasni, akárki akármit mond, hogy hosszú meg mittudomén, mert könnyű olvasni.

Már sikerül tartanom a napi két étkezést, sőt ma lehet hogy vacsizni is fogok. És három napja először ettem meleg kaját (egy szelet pizza), a pékség jó, a meggyesrúd meg még jobb, de az onnan jön.

Tomi eltűnt, Pandáék, Ritáék elmentek, Andrisék is elmentek, de ők még visszajönnek.
Andris szerint az otthonülő háziasszonyoknak jó. Hát hajrá drága, mosogathatssz helyettem naponta egy órát...
(Boldi a biztonságiöv fűrészelővel vágja az üveg alját)
Szürke az ég...

Nem, nem akarok sem telefonálni, sem smsezni, egyáltalán hallani sem akarok felőle, amíg gólyatáborban van, sőt igazából utána sem, mert dühös vagyok... najó, hiányzik meg minden, de nem vagyok biztos benne, hogy akarom (sőt, majdnem biztos vagyok benne, hogy nem, de ebbe most ne menjünk bele, majd ha megbeszéltük a dolgokat, akkor talán).
el se kellett volna kezdeni ezt az egészet, de már mindegy
Szóval most beszédszünet és gólyatábor én meg piszokszarul vagyok, akármennyire próbálom elnyomni,olyan mint a viszketés, ami mindig ott van és néha előtör és akkor még rosszabb. Ahogy már ez a sevele-senélküle lenni szokott, de ha rajtam múlott volna, akkor más lenne, de nem és így nekem nemjó. Sőt...

Tomi megvan, vécén volt cirka másfél órát és gameboyozott (óje), apu szerint tegnap hajnalban félegytől háromig csinálta ezt... (kint kellett volna maradnom borozni, de már nagyon álmos voltam).
Zoé hajat mosott. Nem, nem megyek röpizni.

Ha jobban meggondolom, nincs semmi, amiért érdemes lenne akármit is  csinálnom. Sőt, legjobb lenne meghalni, de ez most nem öngyilkolózós kedvem miatt van, hanem mert tényleg nem látom értelmét semminek és(igen, beismerem) semmi kedvem végigcsinálni ezt az egészet... a sulit, barátokat, a beszélgetést (vagy kibékülést vagy szakítást, akármi is lesz a vége), érettségit, semmit, semmit, semmit...
és most még egész jó kedvem van.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr381331189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása