HTML

2009.06.24. 12:03 lborka

Tegnap megint vártam pár órát Ricsire (bocs, de nagyon hülyén éreztem magam, tényleg...). Szandi meg csúnyán nézett rám. Aztán meg gólya meg bankett, jajjtejóég.

"-Reccspurc fakereszt, azt' bediffundálsz..."
"-Még azt mondják, részeges vagyok...
- És nem is hazudnak olyan nagyot..."
"- És akkor ott megálltunk...
- Jó, akkor most mutasd meg, hogy kell megállni..."
"- Ne nevess, mert ez tényleg megtörtént...!"
"- Ezt nem mondjátok el senkinek, mert ez top szikret!"
"- Ott megy a libaszállító! Vagy pulyka...?"
"- Bedőlök oda, azt' majd kimentenek tűzoltóval, ha megnő a sövény!"
"- Vigyázz fiam, mert olyan pofont kapsz, hogy ott is ugrasz, ahol nincs bokor!"
Atom Anti, piros gomb, zöld gomb, (bagzó) csíkos nyenyecek, tutujok ("-És akkor jöttek a tutujok.../- Milyen tutijog?!"     "-Olyanról már hallottam, hogy nyenyecek, de mik azok a tutujok???"), időgép, megatöbbi XD

Najó, szóval jó volt. Leszámítva, hogy egész nap fájt a fejem, cigifüst volt és hangos zene, úgyhogy mire kimentünk, azt hittem szétrobbanok. (pedig nem ittam sokat. sőt.) Ma meg pláne, bár már kezd elmúlni.

K.J. Anderson: Az erő bajnokai

Simpson csaláád... huhh,hátizé. Voltak érdekesek. ("-Ez mi?/-Róóózsaa...Nagyon sok róóózsaaa..." meg társai)

raktam képeket iwiwre.
kacagáááány.
Republic.
(négy éjszakára 7 rémálom. 2,3,1,1 elosztásban. utálom. de most már talán nem lesz több...)
mostígy ennyi. azthiszem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr971205354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása