HTML

2009.06.01. 20:36 lborka

Nahátszóval.Mindent összevetve jól éreztem magam hétvégn (kivéve szombat reggel,amikor fájt a fejem,szédültem meg minden bajom volt és vasárnap délben,amikor meg le akart szakadni a jobb könyököm).
Megnéztük az összes Star Wars-filmt.Jobban mondva nagyrészt én néztem,mert Ricsi szerintem fejből tudja az egészet.Az elsőből a fogathajtós részt szeretem,a másodikból nemtudom,a harmadikból amikor Obi-van harcol Greaves tábornokkal (nem tudom,hogy kell írni),a negyedikből amikor felrobbantják a Halálcsillagot,az ötödikből nemtudom,a hatodikból meg azt amikor az ewokok irtják a birodalmiakat.
Jut eszembe:megnéztem,Anderson és Tom Veitch írtak egy képregénysorozatot,ami 5000 évvel a filmek előtt játszódik.Azt mondják nem valami jó,de azért kíváncsi vagyok rá.Dave Volwertontól pedig csak egy Jedi-növendék könyvet találtam,de biztos van még.

Azttáán.Néztünk Simpson családot,jajj,azon hülyére röhögtük magunkat.nem emlékszem az összes részre,de amikor Japánban voltak,az fájt.Nagyon. ("-Homer,azt az ajtót el kell húzni,úgy kell kinyitni./-Csend.Én nem érek rá ilyen hülyeségekre." XD)Meg amikor Góliát II. megette Jónást a cet gyomrában,aztán meg Ralph,aki nem halt meg tarkón szúrta egy sírkővel.De ami legjobban megamaradt az az,amikor Bart elviszi a nyugdíjasokat hajókázni és elsüllyednek és visszapattognak a rugóktól,amiket Homer dobál a vécébe.Tejóééég..."ez a rugó eltűnt a víz alatt.../de kilencszázkilencvenkilenc még megmaradt..."jajjtejóég,az fájt,az nagyon...XD

"-Mikorra menjek haza?/-Amikorra szoktál.Miért kell ezt mindig megkérdezni?"később:"-Szia,most szálltam fel a vonatra./-Nade hol?/-Hát Gyomán./-De akkor mikorra fogsz hazaérni?!/-Hétre.Te mondtad,hogy akkorra menjek,amikor szoktam./-De én úgy emlékeztem,hogy öt-hat között szoktál hazaérni.../stb."
Miért is kérdeztem meg...

Aztánmeg töri,Rab gólya,matek.Lehet kéne verset is tanulni,majd holnap.Itthon kaja,sziaBoti,nemtörtént semmi,meg hordtuk ki a cuccokat lomtalanításra.

Meg hülyültünk is egy csomót.Nagyon csomót.
Hűha.

Jóéjt :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr101157591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása