HTML

2009.09.04. 19:11 lborka

Újra...

...beindul a mókuskerék. De a mókus egyenlőre még lelkes, és igyekszik egyenletes tempóban hajtani azt a kereket.

Kezd elegem lenni ebből a hülye netből, mindenre tízszer kell kattintani, hogy menjen.
(amúgy eddig soksok angol szavakat szótáraztam. eleinte sztakiról, de aztán úgy döntöttem, hogy szótárral gyorsabb. és tényleg.)

Angolon emeltszintű euroexam feladatsor. asszem rá kell gyúrnom a szavakra...
Törin Károly róbert, Nagy Lajos (Ágoston, mint báró, aki megerőszakolja Julcsit, aki Barbi kisnemes nője. Bokor meg közben a király), bioszon szénhidrátok (az is kell ám hétfőre...ójee), japánon gyakorlás (7 mondatból egyet tudtam korrektül lefordítani. és NEM vagyok hajlandó péntek hetedik órában egy matek meg egy fizika után bent maradni japánszakkörre), fizikán egyenáram (NEM LESZNEK DOGÁK!!!), matekon feladatok.

Amúgy ma tökjó kedvem volt attól, hogy zöld harisnya, pipacsos szoknya és piros póló.

Órák után ellátogattam Melindához, beszélgettünk (előszöris álmokról. ugyanis ma reggel azt álmodtam, hogy vagyunk itthon és egyszercsak vadászbombázók kezdtek gyakorlatozni a ház felett és azt mutattuk Botinak, csak aztán az egyik bombázó nekiment a háznak - igaz addigra egy cseppet összement - és leesett egy darab a tetőből, ami kilóg a terasz fölé (vagyis a szobám). na, akkor megijedtünk, és aztán elkezdtek a lenti hosszú, egyenes utcán - aminek nemtudom a nevét - teherautó nagyságú rakétákat lövöldözni és akkor el akartunk menekülni. apu pözsója volt a ház előtt, ami hétszemélyes, mi meg voltunk heten - anyuval -, meg kőzetiák meg Erikáék, és már sürgettük anyuékat, hogymenjünk, mert észrevesznek, amikor szemben, a szántóföldön (mert az volt, nem lakótelep), elkezdett felénk jönni egy ember, telefonálva, hogy "nem akarok senkit zavarni, de van egy kis probléma a pajszon belül..." és akkor felébresztett anyu. hálás voltam neki.), ettünk (csokit meg chipset, mi mást) éééés pingpongoztunk (tökjó volt :) ).
Aztán haza, a vonaton Az ember tragédiája (nem rossz), itthon angol, majd biosz, matek, föci (ha oktvzek, azért fel kell fejleszteni magamat), illetve majd francia, mert hétfőn lesz japán és vagy egyiket vagy másikat kell, mert kell.

Jaés találtam egy pályázatot, úgyhogy az írásra is szakítok majd időt.

jajj, Bora, jövőhéten nem megyünk ide? már megkérdeztem pár embert, én szeretnék elmenni. találkozhatnánk előtte vagy utána valahova és akkor csokííí...

Esik, vagy mindenesetre felhős az ég. Vihar előtti csend.

Többiek Velencén, holnap 9órás vonat, 10kor moszkva-->Margitsziget Gegével (de régen találkoztunk...), aztán Fufuékhoz, vasárnap talán találkozó Lucával.
Jövő héten szeretnék majd átugrani Ágiékhoz (boldog szülinapot Andris!), moziünnepkor meg majd HP6 Barbival :)

továbbiszépnapot :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr361360561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása