HTML

2009.08.29. 21:18 lborka

diákigazolvány, máv bérlet (1910 forint, bkv bérlet (3700 forint), beléptetőkártya, zokni-pénztárca, ceruza, toll, radír, hegyező, füzet. minden megvan?

most megint "tökjól" érzem magam. nagyon érzékeny lettem az apróságokra az elmúlt egy hónapban...
kösz szépen.

amúgymeg Latin-Amerika, Délkelet-Ázsia, Kína, India és Eu mára, meg persze Stargirl.

ajánlanék még egy könyvet.
Sharon Creech: Anya nélkül soha
  szeretetről, titkokról, félelmekről

félek aludni, mert megint jönnek a rossz álmok.
Erdélyben volt egy iszonyú, napokig nem mertem utána becsukni a szemem, mert rögtön láttam.
most csak szimplán szorongok. nincs miért?

msneztem picit Sárával. jól esett végre valakivel beszélgetni. hiányzanak.

idén csináltam egy rakás nagy elhatározást. a biosz OKTVről lehet, hogy lemondok, mert arra kellett volna tanulni nyáron is, de  még így is van sok.
mindenképpen szeretnék dolgozni.

jó ez a laptop, nem túl hangos. és csak néha hal be.

megint a blogolásba menekülök. nem lesz ez így jó.

de mi mást csinálhatnék?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr571347212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása