HTML

2009.08.29. 20:59 lborka

Sződliget

Ha jól emlékszem ötször mondtam el, hogy miért tanulok éppen földrajzot (Marió egy órát adott, hogy aztán  kikérdezi :) ), de sebaj. Beszélgettem Szilvivel és Mónival az egyetemekről (Szeged vagy Pest?), ettem paradicsomos-uborkás-paprikás-túrós salátát meg kaszinótojást sajttal (szuper volt), almás sütit (nyamm) meg dobostortás fagyit (az se volt nagyon rossz. Jameg vajas kenyeret, mert mire megérkeztünk, éhes lettem a kihagyott reggeli miatt.
szerintem egy hóónapja nem ettem ennyit (esetleg Romániában a chili con carnéból)

Hülyültünk a Boldival meg Bogival ("Tegnap nem etette meg a mosómedvéket..." "Jó, akkor holnap se kapnak enni!"), még nem lehet negyedegy, mert Ivánék tizenegyre ígérkeztek és még nincsenek itt; Iván szeret minket (főleg Bogeszt meg Bencét... "Örülnék, ha a telefonomból maradna is valami!" XD), Kaminak rózsaszín kismotorja van, Icanénivel jött át két kutya (idén nem mentem Pityukát nézni), Ábris meg majdnem orra esett. Amúgy a mákos süti se volt rossz, de abból már csak egyet tudtam enni.

Amikor indultam volna már, anyu mondta, hogy szedjem össze a többieket. Nagyjából fél perces akció volt, anyura még negyed órát kellett várni, Boldi már fontolgatta, hogy elindulunk ("Kulcs+kuplung=itthagyjuk anyut").
Aludtam, zenét hallgattam, esett az eső.

Szeretnék olyan lenni mint Stargirl. Csak egy kicsit.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr991347177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása