HTML

2009.06.09. 16:21 lborka

Annyi minden van.

Tegnap nem akartam aludni, negyed11ig telefonáltunk Ricsivel. Beszéltünk minden hülyeségről (evezés, Blanka :), szidtuk a tanárokat meg a sulit, én az osztályt, szavazás, leálltunk mondatot elemezni, persze Star Wars, könyvlista, töri, érettségi, stb.), szóval jól elvoltunk.
Éjjel viszonylag keveset forgolódtam, fél hatkor aranyszínűek voltak a felhők, elaludtam (rosszat álmodtam, nem kellett volna), hatra esett az eső. Első dolgom a fürdőben az volt, hogy magamban elkáromkodtam magam, másodiknak meg azon gondolkodtam, hogy honnan szedek esőkabátot. De aztán elállt az eső és nem kellett esőkabát.

Mostanában egyre többet káromkodom. Nem hangosan, csak magamban, illetve smsben. Sajnálom. Tényleg. Úgy tűnik, ezt hozza ki belőlem az idegesség.

Reggel rádió (hatkor szidtam őket, mert esett, pedig jobb időt mondtak), ez azért már tényleg gusztustalan, valóságshow csecsemőkkel.
Viszont az Állatkertben a lepkeházba szeretnék elmenni, még soha nem voltam.

Tudtam, hogy meleg lesz, mégis hosszúnadrágot vettem és mivel zoknit nem találtam, harisnyát. Amíg suliban voltam, oké is volt, most meg itt vagyok egy szál harisnyában meg pólóban és tökjól érzem magam, szóval oké. És kényelmes.
Mellesleg a Republicos póló van rajtam, mert azt Ricsitől kaptam.

Most még délután is telefonáltunk, szerintem hülyének néztek a buszon, de már megszoktam.

Az első pár órától eltekintve egész jó napom volt.

amúgymeg: Good Charlotte: The Day That I Die és My Bloody Valentine

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr331174846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása