HTML

2009.06.08. 17:06 lborka

Az útszéli pipacsok majdnem mind elhullatták a szirmaikat. Velük hervadok én is.

Rossz a kedvem. Kifejezetten. Leginkább a suli miatt. Az egy dolog, hogy ott van Lilla, aki meghallgat és akinek szeretek is beszélni, de...ennyi. Nagyjából.

Fizikán, matekon film a Columbia lezuhanásáról. tesin két kör, aztán semmi. angolon Juno, utána Catch me if you can. bioszon Hodula. japánon nemtudom (visszaszámolás Barbival).

Juno sírt, és én is sírni akartam. Meg a végén is, amikor Bleekerhez beszélt, meg utána szinte végig. Nem a sztori miatt, a sztori nyálas és semmi érdekes nincs benne, ahnem a zene miatt.
Meg mert amúgy is, szinte mindenről eszembe jut valami, ami fáj.

Nem hiszem el. Nem hiszem el, hogy ez egy bioszos csoport és a fél társaság nem tudja, mi az az ökológiai lábnyom meg az ökotelep. Nem hiszem el.
Ez fáj. Tényleg és mélyen. Hogy nem érdekli őket semmi, ami a környezetvédelemmel kapcsolatos.

És egész nap izgultam is.
Aztán már csak a rosszkedv maradt.

Apuval néztük a táborokat. Balatonlelle?

Félek.
Apu és anyu megint össze fognak veszni.
Fáradt vagyok.
Nem merek aludni.
Nincs kedvem beszélni.
Szeretnék valamit, ami csak és kizárólag az enyém. Amin nem kell osztoznom, csak akivel én akarom. Önzőség? Talán. Igen. Jó.
Nem akarok sehová menni. Egész nap ágyban feküdni, tévét nézni, zenét hallgatni, olvasni. Esetleg beszélgetni. Pár nap nyugalom... de lehetetlen.

A sírás szerintem egészen egyértelműen gyengeség. Nem mintha megvetném azokat, akik sírni szoktak, de szerintem gyengeség. Ugyanakkor megnyugtató, feloldó és utána más színben látod a világot. Talán.
De én soha többet nem akarok gyenge lenni.

Hervadt pipacs. Széttaposott, piros szirmok a szürke betonon és a zöld füvön. Talán felkapja őket a szél, talán nem. Így is, úgyis - pár napon belül örökre eltűnnek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr811171850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása