HTML

2009.06.07. 17:43 lborka

"Fehér herceg..."

Egész éjjel forgolódtam, reggelre már fájt a kezem-lábam-hátam-nyakam-minden bordám. Szóval mindenem. Ráadásul kb 10 percenként felébredtem, illetve rosszat álmodtam. Rég volt ilyen pocsék éjjelem.
Amúgy egész érdekeset álmodtam, most nem részletezném, mert sokáig tartana ,de volt benne VMG meg Budenz, Szilágyi Marci, Zolika, Áki, egy szervezendő tollasos buli, egy nagy vihar, szél, Velence, egy aranyos szélű óriási forgószél, amit mi eresztettünk el (amúgy forgószél a legrosszabb rémálmaimban szokott csak szerpelni...), álom, osztálykirándulás, Vétek Zsófi, Németh Zsófi, tenger, Bokor, röpi, Velence megint, de most a kert, hörcsögök, nyulak, Boldi, drótkerítés-húzás, málna, Andris. Kb ennyi.

Ma meg Borával könyvhét. Varró Dani, Kányádi bácsi, Békés Pál. Burger King, Star Wars képregény, Vissza a folyóhoz, Törzsek, zuhogó eső, megázás, metró, könyvek.
Kaptam csokit, könyvet, ujjatlant. Köszönöm szépen.
Kb fél óra után ránkszakadt az ég. Varró Dani nagyon unott volt. Kányádi bácsi szimpatikus volt. Békés Pál is, bár vele csak Bora dedikálhatott. Közben jött egy kissrác meg az anyukája és gyakorlatilag letámadtak, hogy honnan van Star Wars képregényem *mosolyog*, sokat esett, nagyon. A képregényes stand alá elég sokan szorultunk be (volt Death Note manga is).
2 könyv 1000 forint. (még jó, hogy már megvettem a Star Warsokat. megint nincs pénzem... sebaj. Megvagyok nélküle.)

Szerintem novemberben találkoztunk utoljára. Ritkán msneztünk/msnezünk. Lehetetlenség pár órában elmondani mindent, ami fél év alatt történt... pedig szerettem volna. Annyi mondaivalóm lenne még. Majd bepótoljuk. Ugye?

(a cím meg: az Animusnál egy nő a Harry Potter-sorozatot mutatta a ksifiának. olvasta a címeket: Tűz Serlege...Főnix Rendje...Fehér herceg... ciki. szerintem. nagyon.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr711169628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása