HTML

2009.06.05. 21:49 lborka

Utálom magam. Nem érdekel, hogy az embernek jóban kell lennie magával, én gyűlölöm magam. Mindig elrontok valamit, hibásnak érzem magam. Szerencsétlen, önző, hülye nyomorultnak, aki még arra sem érdemes, hogy hozzászólhasson másokhoz.
És ez az egyetlen érzés, amin senki nem tud változtatni, bármit is mondjon. Nem érdekel, hogy mit gondoltok, így érzem és kész. Lehet, hogy nem így van, és akkor? Vagy elmúlik vagy nem. Olyan mindegy. Minden mindegy.
Senkinek érzem magam. Lehet, hogy a papának mégiscsak igaza volt. Senki vagyok.
Nem tudom teljesíteni sem a saját elvárásaimat, sem másokét. Csalódást, folyton csalódást okozok mindenkinek.

Elegem van, abból, hogy sajnálnak. Hogy mérgesek rám. Hogy megsértődnek rám.
Ne vigasztaljatok, ne szidjatok, ne sértegessetek. De főleg ne vigasztaljatok. Az olyan megalázó. És utálok megalázkodni.
Közben én meg soha senkit nem tudok megvigasztalni, nem vagyok képes elmondani, amit szeretnék, szóval még csak meg sem érdemlem.
Nem kell velem foglalkozni.

Oké, azt hiszem ennyi elég (beszélnék én tovább is), megint oda fogunk kilyukadni, hogy magyarázkodok, arra pedig ennyi is épp elég. Sőt, sok is.

22.14. Lenyugodtam. De fenntartom, hogy utálom magam és nem kell velem foglalkozni. Köszönöm, Dani.
Soha többet nem fogok sírni. Legalábbis megpróbálom.

22.36.Ricsi holnap szóbelizik föciből, hétfőn meg töriből. És én még arra se vagyok képes, hogy segítsek neki és ne hisztizzek. Önuralom nulla. Gratulálok, Borka, gratulálok. Igazán érdemes veled barátkozni- végülis csak igazán ritkán nyavalyogsz a legrosszabbkor. Folytasd csak nyugodtan, hátha egyszer valaki tényleg elront miattad valamit... és én fogom megszívni, többek között.
Szevasz, Bűntudat, imádlak. Már hiányzott.
Najó, leállok. Jóéjt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr601166327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása