HTML

2009.05.31. 11:04 lborka

Folytatom a színes bejegyzéseket,aztán majd ha nagyon olvashatatlan,akkor leamortizálom őket.

Tegnap a boldogság három újabb formájávalismerkedtem meg.Csepegő esőben epret szedni Ricsivel,Ricsi nyakában ülve cseresznyét szedni (és közben félni,mert még olyan magasan is tériszonyom van),illetve szintén csepegő esőben alkonyatkor sétálni és szivárványt keresni a szürke felhők alatt.És szarkaláb,nyúl meg pipacs.Meg persze meztelencsigák.És naplemente.
Ma reggel is boldog voltam.

Aztán álmodtam,hogy Vizkó kiosztotta a kémia tzket és én alig írtam bele valamit,mégis négyes lett.Pedig egy csomó feladathoz sírós fejeket is rajzolt.Meg volt ráírva valami 618 is.
Aztán Ricsi felébresztett,hogy keresztben fekszem az ágyon.

Pénteken nyelvtandoga,egész jó lett.Matekon szinusz,koszinusz (Orsi:"-Az a koszinuuusz!"),bioszon Medvebarát (szerintem az az ember őrült volt,ha valaki egyszer medvék közé költözik,legalább olvasson előtte valamit róluk...),angolon Juno (olyan gyorsan beszélnek benne,hogy hű meg ha,de nagyjából értem),rajzon Szonja segített beburkolni a dobozházam,a föci meg elmaradt.Halleluja,bár ha ezt tudom,nem tanulok egész csütörtök délután a tzre.

Melindáék előadása naggyonkirály volt.

A vonaton rengetegen voltak (a velem szemben ülő nő végigdumálta az utat Újszászig és még zenét se tudtam hallgatni),de hosszú volt a vonat,úgyhogy igazából nem gond.
este néztünk Baljós árnyakat,aztán aludtunk sokat.Tegnap meg néztünk Klónok támadását és este elkezdtük a Szithek bosszúját,de nem fejeztük be,majd ma.Remélem.

ezek szerint Luke nem megy vissza Gaerielhez :(
(otthon hagytam a Különbékét.hülye,hülye,hülye.)

Mihail Solohov:Emberi sors
K.J.Anderson:Sötét oldal

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr911154542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása