HTML

2009.06.06. 14:40 lborka

Wass Albert: Elvész a nyom. Az eleje nem igazán tetszett, de most kezd jobb lenni. MEg ha már Orsi ideadta, akkor elolvasom.

Délelőtt olvastam, amíg nem izgultam túlságosan Ricsi miatt, aztán feküdtem az ágyon, aztán ebéd (komolyan, hogy lehet ennyit nyavalyogni pár kocka cukkini miatt?!), aztán meg gép.

Írtam egy jó hosszú emailt Ricsinek, amit valószínűleg soha nem fogok elküldeni, de elmentettem, szóval még bármi lehet.

Buzz Aldrin&John Barnes: Csillagok fiai I-II
Stephen King: Titkos ablak, titkos kert
Jonathan Stroud: Szunnyadó tűz
Mihail Solohov: Emberi sors
Lubomir Hlasek: Svejk
Stephenie Meyer: Újhold
Polonyi Péter: Diák voltam Pekingben
a sorrendet még nem tudom.meg lehet, néhány új könyv is felkerül még a listára.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr581167432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása