HTML

2009.06.06. 20:11 lborka

Mézes krumpli

Olvastam a naplóm. Még kb 20 oldal és betelik. több, mint négy éve kezdtem írni... hát, sokat változtam azóta. Volt, amit jól eset olvasni, volt ami fájt és volt amin vigyorogtam. Ezt már amúgy is be akartam írni:
(2007.január 20. smsek)
Boldi:"Ön most a központi statisztikai hivatal közvéleménykutatását olvassa.Evett ön már lekváros szendvicset?Ha igen,mikor?"
én:"Ettem már lekváros szendvicset,de sajnos nem elékszem mikor.És ha kérhetem hagyjon békén az ilyen marhaságokkal."
Boldi:"Ezen sms árát ön fizeti!"
én:"Ezét meg ön!15%-os kamattal!"
Boldi:"Te disznó uzsorás!"
én:"Te mondod?Te túrórudicsaló!Te csokitolvaj!"
Boldi:"I don't like nuts."
én:"And sometimes no one spoke to him for days and days and days."
Boldi:"Minden tisztelet nélkül a lekvártenyésztők tolna megyei nagykövetsége."
én:"Szintén a tisztelet legteljesebb hiányában:Az Ír-Kanadai Kádlyukbetömő Bérgyilkosok Szövetsége."
Boldi:"Ne!Csak azt ne!Akkor inkább miniszterelnök leszek!"
én:"Mit ne?Te vagy az egyesszámú áldozatgyanús egyén...kivéve ha adószedő vagy BKV-ellenőr leszel..."
Boldi:"Szerintem ne nézz hátra,amíg ilyen csúnyákat beszélsz..."
én:"Mért?Vérpele vagyok...az ellenőröktől meg az adóktól meg nem félek...és zombi is vagyok..."
Boldi:"Én meg a walesi herceg."
én:"Naés?Én FŐVÉRESSÉG vagyok...leharapom a herceg haját..."
Boldi:"Én skinhead vagyok!Nincsen hajam!"
én:"Akkor a füled!Vagy inkább...jó vastag cellucszal körbetekerem a szád körüli részt...te szilvalekvár!"
Boldi:"A celluxról jut eszembe:itt origamizok a Greenday posztered előtt a Botival.Ollóval,ragasztóval.ragasztóval."
én:"MIT CSINÁLSZ???!!!A poszteremet hagyd békén.És a Boti is!És mért írtad 2szer a ragasztót?!"
Boldi:"Jó,mostmár békénhagyom.Nyugodjék békében.Az Eragon úgyis jobban irritál."
én:"NEM!!!Hagy békén!Meg a többit is!Sőt,a szobámat hagyd békén!És etesd meg a kutyákat!Meg a Drödit!És ne tedd be a hűtőbe!"
Boldi:"A Dredit e-vel írják!!!"

május 20,második irodalom óra közepe:"Te rottyantott hottentotta."

 

"...nem a kormányváltozáson múlikez, nagyobb változásra van szükség. Az emberek maguk között kell megváltozzanak, belül. Vissza kell térjenek előbb az erkölcshöz, amiről egyformán megfeledkeztek mindenütt: keleten és nyugaton."

"...ez annak az egyszerű természeti törvénynek a következménye volt, hogy minden leányba bele kell szeressen egyszer valaki, mert különben a leányok kilencven százaléka szerelem nélkül élné végig az életét."

/Wass Albert: Elvész a nyom/

 

Good Charlotte:Wondering

If you want me to wait,
I would wait for you.
If you tell me to stay,
I would stay right thru.
If you dont want to say anything at all,
I'm happy wondering.

Ha azt akarnod, hogy várjak,
várnék rád.
Ha azt mondod, maradjak,
ott maradnék.
Ha nem akarsz semmit mondani,
boldogan csodálkozom.

 Since I was a young man,
I never was a fun man.
I never had a plan and no security.
Then ever since I met you,
I never could forget you.
I only wanna get you right here next to me.

Mióta csak fiatal vagyok,
soha nem voltam mókás.
Soha nem volt tervem, se biztosítékom.
De, amióta találkoztam veled,
nem tudtalak elfelejteni.
Csak azt szeretném, hogy mellettem legyél.

Cause everybody
Needs someone that they can trust in.
And you're somebody
That I found just in time.

Mert mindenkinek
szüksége van valakire, akiben bízhat.
És te valaki vagy,
akit éppen időben találtam.

Now my life is changing,
It's always rearranging.
Always gettin' stranger than I thought it ever could.
Ever since I found you,
I wanna be around you.
I wanna get down to the point that I need you.

Most változik az életem,
folyton átrendeződik.
Mindig furcsább lesz, mint gondoltam, hogy lehetséges.
Amióta csak megtaláltalak,
körülötted akarok lenni.
Odáig akarok süllyedni (?), hogy szükséegem van rád.

Hiányzol. Nagyon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr981167966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása