HTML

2009.10.13. 15:15 lborka

Tudsz olvasni a sorok között?

Bakker. Minimum öt perccel tovább tartott hazasétálni, mert helyenként úgy fújt a szél, hogy éppencsak nem indultam el hátrafelé.
(amúgy harisnya, nadrág, ujjatlan, póló, hosszúujjas, két kardigán, kapucni, sál és FÁZTAM)
a kaput meg nem lehet becsukni, itt csapkodja a szél, baromi idegesítő.

Tegnap megbeszéltük Ricsivel a vírusokat, hogyan lesznek ( a frncba, hogyan?), és hogy működnek az RNS-örökítőanygos vírusok (sikerült valami kompromisszumra jutnunk. kicsit különböznek az elképzeléseink).
Tegnapelőtt meg álmodtam furát. Hercegiéknél voltunk és volt benne tronke meg Mátyók Fanni, akivel még soha egy szót se beszéltem.

Japánon krumpli-osztályt rajzoltam (nem volt nagy létszámú, fizikán meg képregényt (szintén krumplisat. Árpi:"Vajon milyen idegállapot eredményezi ezt?" XD)
Az egyetlen előnye ennek a 200 km/órás északi szélnek, hogy tesin nem futunk kint, ellenben ugrunk floppot. Illetve a többiek ugranak, én erősítek, mert egész egyszerűen nem vagyok hajlandó flppot ugrani. Nyolcadikban Zsuzsa néni is felmentett alóla, annyira béna voltam, és próbálkoztam, de nem javultam semmit. Sőt.
Törin VIII. Henrik feleségeit tárgyaltuk hosszasan (nézzétek meg a Másik Boleyn lányt, én Borával néztem még tavaly és igenis jó volt), edzésre meg nem mentem.

Hazafelé Lillával meg Árpival Moszkváig, kitárgyaltuk Diát meg a hideget, hogy Árpi miért nem motorozik ilyen időben (meg tudom érteni), meg Csapodyt.
Csak ne essen az eső (basszus, havat mondanak erre a hétre!).

 

 

Most van, most van, a múlt nem számít, a fenébe is, felejteni akarok!
(a Vörös és feketébe meg a franc essen, az még tovább ragozza, amit el akarok felejteni. hát átugrottam azt a részt. beee. de holnapra ki kell olvasni...)

Holnapra lehetne valami felsővezeték-szakadás a szél miatt, hogy lekéssem a japánt. Bioszra úgyis beérek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr491447591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása