HTML

2009.10.06. 17:35 lborka

Írtam egy 59 pontos töridogát, úgy, hogy a max 52 volt.
Nem tudom, hogy sikerült.
Tegnap matek, gyanúsan egyszerű vlt, biztos elrontottam.

Tegnap föci, egy feladat biztos rossz, a többi szerintem jó.
Holnap biosz.
A fizika szerintem úgy,ahogy van szar lett, de legalább leadtam.

egész szép virágokat rajzolok matekon, fizikán meg japánon

Coopert futottunk, kb 2300 méter, egészen elégedett vagyok, csak későn kezdtem el gyorsítani, de holnap lehet újrafutom.

Edzésen Marci meg Jenes ellen tollas, Marcival nem szeretek játszani, mert sokkal obb mint bárki más a csoportban, és cseppet lelombozó volt, amikor harmadjára már 21:5re kaptunk ki.

Megint rám jött a zöldmánia, már csak egy cipő kellene (nem olyan, mint Boróé), és tökéletes lenne az összhatás.

Árpitól kaptam kölcsön District 9t, pendrive-val, csak az a gond, hogy nem tudom átrakni a sajátomra, mert nincs elég hely.

Japánon a szelektív hulladékgyűjtésről (bushibetzu suru) tanulunk (kanengomi és funengomi). Angolul még csak-csak...
Hurrá.

Hétvégén Ványa! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr791432181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása