HTML

2009.10.02. 15:20 lborka

Tegnap megint melankólia (igencsak erőteljesen, Lilla vállán majdnem sírtam is, de sikerült visszatartani), meg nincs-kedvem-élni-és-szakítani-kéne-mert-később-nehéz-lesz című hangulatom volt, ráadásul elkéstem a Keletiből és kiderült, hogy Ricsi nem jön Velencére, ezek se dobták fel a kedvem, sőt, még a Derült égből fasírt se, pedig tényleg vicces film volt, nem sablonos (Eiffel-torony olivabogyóval a tetején, illetve öntudatra ébredt kajacsinálógép az égben XD   ja, meg a zselé-ház, a fagyi-eső és a gyilkos grillcsirkék :p), csak valahogy nem volt vidám hangulatom.
De aztán a Star Warsos beszélgetés után jobb lett.
el ne felejtsem elvinni Daninak a Han Solo-könyveket

Ma meg sunshine. Fel voltam dobva egész nap, még a fizika-mérés, amit feltehetően szarul csináltunk, az sem ronotta el a kedvem (bár többet nem fogok a Biankával csapatban dolgozni, az tuti, mert folyton szervezkedik), japánon meg rajzoltam egy sor szép virágot, matekon Sárának is, elkértem Árpitól a District 9-t, visszakaptam Bertától az Alkonyatot (köszi^^), és kb ennyi.

Hétfőn matekdoga, szerdán bioszdoga, kedden vers.

Színházlista:
József és a szélesvásznú álomkabát (Boráékkal)
Spamalot (Ricsivel)
Az ember tragédiája (césekkel meg Beöthy-vel)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr831423028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása