HTML

2009.09.29. 17:52 lborka

Álmos-színes

A mai tollasedzés kifejezetten vicces volt.
Jenes az elején panaszkodott, hogy milyen sokan vagyunk, nem lesz elég pálya. Micsoda változás!
Melegítés közben Gábor ütött egy olyat, hogy a labda konkrétan visszapattant a hálóról és aztán átesett. Aztán én is ütöttem vagy hármat, ami neccről pattant át, Seri meg egyet, ami a hálóról még fél métert pattant fel.
Mellesleg sikerült vagy háromszor lábon meg szíven lőnöm Gábort.

Mivel jön az ősz meg a tél, az emberek ruházata kezd a fekete-szürke-fehér-kék színek felé tolódni. Én meg ezt ellensúlyozandó, színes lettem (oké, lehet, hogy egy kicsit túllőttem a célon, de hát van ilyen).

elképesztő, hogy Ricsiéknél hajnali ötkor már targoncával zörögnek és nem hagynak aludni

Jaés az álmom, vasárnap este.
Alapszitu: van egy 15-20 ember (csak 3nak emlékszem az arcára, az egyik Jenes), akik megöltek egy rakás diákot, hogy megszerezzék az életenergiájukat (ami olyan HP-fílinge fapálcákba volt zárva). És vltunk mi, a felmentőcsapat, akik feltámasztották a halottakat.
Az egész a Déliből indult, Jenesék minket valamiért nem mertek megölni. Egy vonattal elutaztunk valahová, amiről Szibéria jutott eszembe. Derékig érő hó, stb., Jenesék meg otthagytak minket a semmi közepén (ami logikus, tulajdonképpen), de valahogy sikerült megtalálnunk őket (vagyis a helyet, ahová mentek, mert ők nem voltak ott éppen), és elkezdtük kiásni a halottakat.
A halottak üvegkoporsókba volta eltemetve és a koporsók tetejénél és aljánál polírozott, számozott fagolyók jelezték, hogy ott vannak.
Én voltam az egyik fő ásó, mivel Bogi is a halottak közt volt. Mindig féltem, hogy én fogom őt megtalálni, és sietni is kellett, mert jelentették, hogy jönnek Jenesék. És amikor megtaláltam, akkor szerintem a valóságban is leállt egy másodpercre a szívem, mert Bogi ott feküdt az üvegben, oldalra hajtott fejjel, csukott szemmel és hátugye, eléggé hasonlít rám, és tisztára olyan volt, mintha magamat látnám...
Aztán kiástuk az összes halottat, visszaadtuk nekik a pálcáikat (amit ki tudja hogyan szereztünk meg), és akkor megérkeztek Jenesék, és jött egy HP-szerű harc, onnan vett átkokkal és amikor mindenki meghalt/elkábult, szerencsére feébredtem.

Filmlista:
District 9 (Viktor szerint jó)
Derült égből fasírt (arról is azt olvastam, hogy jó)
Hülyeség kora (arról még nem hallottam semmit)

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr121416163

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: homecare ontario 2019.01.01. 19:47:28

Best screen names for online dating - deokuxj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása