HTML

2009.09.27. 18:31 lborka

Mondd, miért...?
Ének  az esőben.

Soksok angol szó (bronchitis, pneumonia, orchard, starch, salad dressing), meg japán szó (uwagi, hogy a fene enné meg, meg kaigishitzu, se ga takai, kaze, syakuso és  gaikokujintourokusho, azaz tartózkodási engedély), meg biosz (hülye hidrogének), matek (no comment) és törire lehet házidogát, de majd holnap.

Nihongo no testo to giyoushou ga totemo kirai desu.

Ma reggel iszonyúan rosszul voltam, fél hatkor keltem és azonnal elkezdtem félrebeszélni, szerencsére senki nem hallotta.
Amikor 6.43kor még mindig nem tudtam aludni, leültem japánt tanulni.

Tegnap este meg írtam három (négy) egyoldalast, a kékeset lehet, hogy majd begépelem. Az jó lett, tiszta lett, érthető lett.

Holnap japándoga. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr521411117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása