HTML

2009.09.21. 17:21 lborka

Klassz

Legalábbis viszonylag.
Jelentkeztem mindhárom OKTVre, bioszon értettem mit magyaráz az angol videó a fényszakaszról meg a II. fotorendszerről, enyém lett a legjobb japándoga, tudom mind a 112 kanjit... aztán amikor föcin Johanna kiejtette a száján a "Szeghalom" szót, akkor a kedvem tíz pontból ötöt zuhant.
De aztán szerencsére jött a flashmob a Moszkván (előtte lecke Lillával), Miki kezéből kikaptam egy lécet, rászögelt papírlevelekkel és vigyorogva lengettem a Moszkva közepén (ott csoportosult a VMGs diákság, jó sokan voltunk), aztán 3 perc mozdulatlanság, a végén már fájt a kezem (jöttek öreg nénik meg bácsik, mindenki furán nézett ránk XD), aztán egy perc zajongás, jól berekedtem. A telefonálást nem vállaltam be.

 

Más
Hétvégén videók Boldival meg Ricsivel. Majd belinkelem őket, de most rohanok mosogatni. Addigis: youtube: Fugato: Boszorkányszombat; magyar-finn/magyar-latin nyelvi kapcsolatok; Petőfi japánul (nagyon ottvan); Gyűrűk Ura vs. star Wars, stb.

Try to see the bright side of life. (köszi, Kriszta :) )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lborka.blog.hu/api/trackback/id/tr901397397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása